Byggnadsvård

Var på skolan i helgen och röjde på lite busk samt grävde upp stubbar sedan jag tog ner den lilla granskogen som hade bildats runt baksidan.. satte för lite fönster och ska fortsätta med det till helgen. ska även ta mått på rutor som fattas och börja jaga efter sådana så jag kan göra i ordning fönstren till våren. Spanade runt lite och kollade lite i skrothögen. Ska köra iväg alla förbannade däck så snart jag kan men sen skulle det också sorteras glas, plåt och metall åt olika håll. Pratade med Knuten byggnadsvård i Näsviken och ska skicka besiktningsprotokollet till dem och lite bilder så ska de titta på en offert. Mejlen funkade inte så det får bli snigelpost. Mejlade också GamlaTrähus i Färila. Får se när jag får svar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Korpåsen

Byn i Norra Hälsingland som ska få en chans att bli ihågkommen.

RSS 2.0