Nytt år.

Hej alla ni intresserade. Hoppas att ni inte tappat tilltron helt på mig. 
 
Ansökningar har blivit skickade och godkända så Korpåsens intresseförening existerar nu! 
Ska ta mig till banken och ordna ett bankkonto så att de som vill kan börja betala in medlemsavgifter. 
 
Vi kommer att ha vårt första årsmöte i februari och då är alla som vill varmt välkomna. Har man inte möjlighet att komma får man gärna skicka in förslag på sånt som vi kan göra i föreningen (aktiviteter), fonder att söka och övriga saker att diskutera. Vill att alla som vill ska ha möjlighet att ta del och vara aktiv i föreningen även om man inte har möjlighet att vara på plats. Vi bor i ett långt land och vet att ättlingar från Korpåsen är utsprida överallt. Även i Usa har vi vänner :)  
 
Jag har inget datum för årsmötet ännu men återkommer med det så fort jag kan. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Korpåsen

Byn i Norra Hälsingland som ska få en chans att bli ihågkommen.

RSS 2.0