Öppet hus

Det verkar bli så att årets öppet hus dagar på skolan hamnar på ungefär samma vecka som förra året.
Vet dock inte om det blir flera dagar eller en, eller om det blir under veckan eller helgen.
 
Förhoppningsvis passar denna vecka bra även för Lage Bergvik så vi kan ordna en fotoutställning. Ska undersöka detta i början på nästa vecka.
 
Ska även försöka hinna samla mer information om historien kring gårdarna samt se om jag kan få lite berättelser kring skolan. Får se vad jag hinner med.
Viveca Sundberg
2013-07-09 @ 12:40:33

Hej Ida!!
Min sambo har ett kort på familjen Hansson, vi undrar nu om du är intresserad av detta, i så fall skickar vi det. Har du någon e-post adress som jag kan skicka det på??
Med vänlig hälsning
Viveca

Svar: Absolut intresserad. [email protected] är min adress.
Ida

Per G. Wiik
2013-08-01 @ 14:22:12

Hej,
Jag är intresserad av bilden på familjen Hansson. Kajsa Hansson var min mormor. Några somrar vistades jag i Laxbo. Nu är jag 70 år har sommarminnena kvar från Korpåsen. Lycka till med projektet Korpåsen.Skulle vara roligt att prata med dig, så maila mig gärna och lämna telefonnummer. Roslagshälsningar från Per G. Wiik




Erik Andersson
2013-11-21 @ 00:16:33

Hej!

Jag har några kort på Kôrspåsen knäppta 1992 eller 1993. Även på skolan. Dock ej digitala. Hade tänkt att scanna dem vid tillfälle. Är det av intresse för dig att ta del av i sådana fall?

M.v.h.
Erik Andersson


Svar: Är mycket intresserad! Har du ej möjlighet att scanna dem själv så kan jag hjälpa dig om du bor relativt nära?
Ida




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Korpåsen

Byn i Norra Hälsingland som ska få en chans att bli ihågkommen.

RSS 2.0