Tack"

Vill säga tack till alla som besökte oss på skolan i söndags. Vi uppskattade att det kom ca 65-70 besökare. Många nya bekantskaper gjordes och ny information kom fram.
Ett extra stort tack till mina föräldrar och pojkvän som hjälpt mig. Utan er skulle de aldrig blivit av!
 
Vi hoppas kunna få hjälp av intresserad att hålla i en hemvändardag nästa år i början av juni. För att detta ska kunna bli verklighet behöver vi frivilliga som kan hjälpa till med arrangemanget, är ni intresserade så hör gärna av er.
'
För övrigt vill jag lägga in en notis om att jag väldigt gärna vill ha mer information om allt som har med Korpåsen, Styggberg, Laxbo, Lamsås att göra. Så skriv gärna kommentarer under inläggen om aktuella gårdar eller skicka ett mejl till [email protected] Bilder är också otroligt välkomna då dessa är en sällsynt vara :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Korpåsen

Byn i Norra Hälsingland som ska få en chans att bli ihågkommen.

RSS 2.0